10 Kasım 2013 Pazar

salaş mevsimlik panço

salı pazarında kumaş aranırken böyle triko bir parça çıktı karşıma.çok beğenerek aldım ama bundan da kırkyama olmaz ki şimdi dedim.öyle mi böyle mi derken,bu pançoyu diktim.yapımı çok kolay.kumaşı önce ikiye katladım.sonra tekrar ikiye katladım.sol üst köşedeki parçayı keserek çıkardım.(burdan baş geçecek)sonra evdeki siyah bir saç bandını kesip yakanın etrafına diktim.bir de işaretli yerlerden diktim sadece.hepsi bu kadar.dikişler kumaşın yüzünden dikiliyor.kol kadar boşluk bırakıp,aşağı kadar düz dikiş dikiyoruz.üzerimde de çok güzel durdu.

3 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

deseni güzelmiş pekde kolaymış pança yapması iyi günlerde kullanın sevgilerimle
http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/

icimdeki yolculuk dedi ki...

deseni güzelmiş pekde kolaymış pança yapması iyi günlerde kullanın sevgilerimle
http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/

Baharcicegi dedi ki...

Bir dahaki sali pazarina benide cagirsan cok severim pazar da alisverisi
Yapimi cok kolay benim bile yapacagim sekilde
Iyi günlerde giyin ögretmenim