8 Mayıs 2011 Pazar

sarı patikler

öncelikle herkesin anneler gününü kutluyorum.bu da ördüğüm boleronun patikleri
52 ilmek başlayıp 8 sıra düz ördüm .11 ilmek haraşo 30 ilmek lastik 11 ilmek haraşo ayırdıktan sonra haraşolar 8 sıra olana kadar ördüm.kenarlardan 12 ilmek bırakıp ortadaki 28 ilmeği kestim.dönüşte kesilen bölümden 10 ilmek artırdım toplam 34 ilmeği 20 sıra lastik ördüm ve bitirdim. taban ve arkasını diktim.ön kısımda kestiğim yeri hafifçe büzdüm.sonra tabanı düz dursun diye,düz örgünün bittiği yerden sık iğne ile patiğin çevresini dolaştım.bu tarifi dantelistan arkadaşımdan almıştım.




2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık sağlıkla giyilsinler inş.
canım seninde kutlu olsun sevgiler

Marifetane hobi dedi ki...

güle güle giysin bebecik, ellerine sağlık canım..