18 Aralık 2010 Cumartesi

kalan yünlerden yelek



 bir yandan şalı örerken ,bir yandan da bu yeleği bitirdim.şal büyüdükçe örmesi zor geldi:))
evde kalan yünlere açtığım savaş sonucu ördüğüm yelek bu.sanırım 1 yaşa uygun oldu.
133 ilmekle,yeşil yünle başladım.2 sıra haraşodan sonra modeli kurdum.6 haraşo(kenar)1düz 1 dola 3 düz,3 kes,3 düz,1 dola 1 düz 1 dola,3 düz,3 kes,3 düz,1 dola 1 düz 1 dola,3 düz,3 kes,3 düz(burası önün biri),1 dola 1 düz 1 dola.....bu şekilde 59 ilmeği de arka olarak ayarladım.yine aynı şekilde 30 ilmeği de ön olarak ayarladım.yani gövdesini bütün ördüm.sırasıyla diğer renkleri de ördüm.her rengi dörder sıra olarak düşündüm.her renge başladığımda iki sıra haraşosunu ördüm.resimden de anlaşılacağı gibi üst kısmını 3 parça halinde çift lastik ördüm.böylece kol kesme derdi olmadı.ön yakayı biraz oyuntulu ördüm.iki omuzu dikince böyle bişey çıktı ortaya

5 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Elinize sağlık, bu örnek hep çocukluğumu hatırlatır bana:=)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık çok şirin olmuş bu şeker şey.
bu örneğe bayılıyorum .
kendime bir bluz örmüştüm sonra sayıları yazdığım kağıdı kaybettim.eh sen yazarsan bende not alırım artık:)))
kolay gelsin sevgiler

allsocute dedi ki...

acaba ben yapabilir miyimki? cok guzel olmus, cok sevdim, ellerine saglik :)

Filiz dedi ki...

çok güzel olmuş canım eline sağlık,ben de evde kalan iplerle benzer bir yelek örüyorum şu sıra..renkleri de çok şeker:)

Magia da Inês dedi ki...

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s
Brasil ♫♥