6 Kasım 2010 Cumartesi

minik kızlara yeşil süveter-yelek



38 ilmek başladım.4 sıra haraşo ördükten sonra kenarlarda 6 şar haraşo yapıp ortasını düz ördüm.her ön sırada haraşoların hemen yanındaki ilmekten birer ilmek artırdım.arkada ilmekler olduğu gibi örülecek.yani artırma yok.6 sıra düz örgü,14 sıra ters örgü örerek ve artırmaları yaparak 116 ilmeğe ulaştım.kenardaki haraşoların sayısı 43 olmuş.şimdi ön kısımları örmek için örgüyü ikiye ayıracağız.ortadaki 6 ilmeği kestim ve 55 er ilmek olarak ayırdım.önleri ayrı ayrı örücez.zaten bir kenarı haraşo olan örgünün yaka kısmındaki 6 ilmeği de haraşo yapıp,geri kalan kısmını arkada olduğu gibi öreceğiz.ama bu sefer artırma yok,eksiltme var.yaka tarafındaki 6 haraşanın hemen yanındaki ilmekleri,her ön sırada birlikte örüp,her sırada birer eksiltiyoruz.bu şekilde 6 şar haraşo birleşene kadar keserek örmeye devam ediyoruz.12 haraşo kaldı şişte.bunu da 10 sıra haraşo ördüm.ilik açtım,sonrada 4 sıra daha haraşo örerek bitirdim.bitirirken kenarlardan birer ilmek kesere 4 sıra boyuncada uç kısmı biraz yuvarladım.diğer önüde bunun simetriği olarak ördüm..arka bele 2 düğme diktim.hiç dikiş yok.önleri şekildeki gibi kıvırıp,düğmeleri ilikledik mi giyilmeye hazır.bu 2-3 yaşa olur sanırım.

4 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

bir kızım olsaydı hemen örmüştüm ..:))ne kadarda hoş ve şık ..çok beğendim ..bir şey öreceğim zaman önce sizin bloğa uğrayıp modellere bakıyorum ..

yurdagül dedi ki...

canım benim değişik bi modelmiş çokk güzel olmuş ellerine sağlık sevgiyle kal.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık rengide çok güzel sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

ÖRGÜ ÖRMEYI ÖGREMEYE GELEN BIR ÖGRENCIN VARRRRR

ÖRGÜ MODELLERIDE COK DEGISTI ÖNCEDEN KIZ COCUKLRAINA KLASIK YELEK ÖRÜLÜRDÜ SIMDI COK DEGISIK DAHA SPORSU MODELLER ÖRÜLÜYOR
ELINE SAGLIK ÖGRETMENIM