31 Ekim 2010 Pazar

beyaz tavşan hırka(bir küçücük tavşancık varmış)



şiş no:6
sakallı ip ve nako beyaz ipi birlikte ördüm
arkayı 46 ilmekle başlayıp 40 cm dümdüz ördüm.yani kesip biçmedim.40 cm in sonunda ortadaki 16 ilmeği beklemeye alıp,iki yandan 15 er ilmeği kestim.
önleri de 28 ilmek başladım.iki sıra haraşodan sonra baştaki 4 ilmek haraşo,diğerlerini düz ördüm.diğer önü de bunun simetriği olarak ördüm.35 cm gelince yaka tarafından 4 ilmeği örmeden geri döndüm.her  yaka tarafına gelince 4 er ilmeği örmeden dönüp,kalan son 15 ilmeği beklemeye aldım.diğer önüde aynı şekilde yaptım.sonra önce ön,sonra arka,sonrada diğer önün bekleyen ilmeklerini aynı şişte toplayıp dümdüz ördüm.yaklaşık 1 karış olunca kesip,ortasını diktim.bu da kapşon oldu.kollarıda 34 er ilmek başlayıp 24 er cm ördüm.gövdeye diktim.sonra tavşanın kulaklarını ördüm.dışı tüylü ip,içi pembe ip.ikisini ayrı örüp birbirine diktim ve kapşona tutturdum.burun ponpon zaten.gözlerde düğme.
arka görünüşün altındaki iki parça ne mi?TOZLUK.onlarıda hırkayı giyince,altına tayt giyecek.tozluklarını takacak.spor ayakkabı veya bot giyecek.
bu da mankenimiz.(fotodaki).annesinden izin almadığım için fotoyu kamufle ettim.eee bloğada zaten üzerinde hırkanın nasıl durduğu lazım.işte böyle,hırkamız ve tozluğumuz.güzel günlerde giysin benim şirin tavşanım.

7 yorum:

Filiz dedi ki...

ellerine sağlık canım ne kadar şirin olmuş bu hırka:)çok sevimli gerçekten,iyi günlerde kullansın sevgili tavşanın:)sevgiler canım

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yerim ben bu tavşanı çok şirin olmuş tozluklarda süpermiş
ellerine sağlık canım.

*kelebekana*-* dedi ki...

tavşan harika ..tozluklar dahiyane olmuş ..her yaptığınız gibi müthiş ..

Baharcicegi dedi ki...

Ayy yerim ben bu cici tavsani cok güzel olmus yumusacik
Bak bunu örerim iste cünkü kesip bicmemissin tam benim gibi tembel örgü örmeyen icin
emegine saglik

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Canım elelrine sağlık yakaya gelince 4 er ilmeği örmeden dönüp,kalan son 15 ilmeği beklemeye aldım.diyorsunya bu 4 ilmek kesiliyormu anlayamadım

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel ve yaratıcı fikir elelrine sağlık. keşke, kızıma sakkallı ipten mont örmeden önce görseydim blogunuzu.. neyse bir dahakine inşallah. ellerine sağlık. Allah güzel yavrunuzu da nazarlardan saklasın..

cafemis dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,güzel bir takım olmuş,güle güle giysin prenses,sevgiler