3 Eylül 2010 Cuma

sarı yazlık bebek beresi

UYGULAMA BERE:
83 ilmekle başlayın. 2 cm. düz örün, yüzden 2 ilmek birlikte alın, 1 arttırın, tekrarlayarak şişteki ilmekleri örün. 2 cm. düz örün, 1 sıra haraşo örün. (Sıçandişi kenar örgü oluştu) Şema doğrultusunda 1. sırayı örün (10 örnek yerleşti) Arkadan arttırmaları açık alarak ters örün. 1 sıra düz örün. (Örnek oluştu) 9 cm. örün (6 örnek oluştu). Tepe için 7. örnekte, aralardaki 5 düz örgüyü 3 ilmek birlikte alarak 3 ilmeğe indirin. (Şişinizde 63 ilmek kalacak) Şema doğrultusunda 1 örnek oluşturun. (Toplam 8 örnek oldu) İlmekleri azaltmak için 1 arttırın, 3 ilmek birlikte alın, 1 arttırın 3 ilmek birlikte alın, sırayı tamamlayın (şişinizde 43 ilmek kalacak) Bir sıra düz örün. Arttırmalar olmaksızın 3 ilmek birlikte alarak toplam 15 ilmeğe indirin. Hepsini birlikte alarak toplayın, tepeyi kapatın. Yanı dikerek birleştirin. Kenarı içe kıvırarak yorgan iğnesiyle gevşekçe dikin.

Örgü Modelinin Kaynağı: yumak bebe örgü

7 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım benim çok sevimli ben bunun tulumuna bayıldım çok şirin.

Baharcicegi dedi ki...

Bu bereyi simdi buranin sogugunda giyilir,oraya soguklar gelinceye kadar ben bu bereyi ödünc alayim
Okullar acildimi orda,bayramdan sonra diye biliyordum

demek kizin yemek yapiyor ne sansli annesin,benim kizda yaparda isten cok gec geliyor ancak hafta sonlari

Unknown dedi ki...

benim kız böyle yazlık kullanmazki öreyim ona ama örnek güzelmiş ellerinize sağlık

Fatoş Öztürk dedi ki...

♥ Kuran-ı Kerim'de Kadir Gecesi için Leyletül kadri hayrun min elfi şehrin yani Kadir Gecesi bin aydan hayırlı bir gecedir diye buyuruluyor. Bu nedenle bu geceyi ihya edelim.. Kadir gecen hayırlı olsun..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım kadir geceniz mübarek olsun
sevgilerimle.

Bucanni dedi ki...

Canım kadir gecen mübarek olsun. sevgiler...

Bucanni dedi ki...

Canım iyi bayramlar. sevgiler...