10 Haziran 2010 Perşembe

saç örgülü etol


108 ilmekle örgüye başlanır.Bir tarafta yakaya gelecek kısım için 12 cm 21 ilmeği ( örgü sonuna kadar haroşo örülecek) haroşo örüp,geri kalan yere (75 ilmek)çiftli saç örgü uygulanır.ben 4 adet çiftli saç örgü yaptım.aralarında ki boşluklar haraşo örülecek.90 cm bu şekilde ördükten sonra 3.bir şiş yardımı alıcaz.bir ilmek örüp,diğerini 3.şişe geçireceğiz.resimde de görüldüğü gibi ikisini ayrı ayrı lastik örüp,12 cm sonra ilmekleri birleştiriyoruz.ve uç kısmına gelecek olan yeri haraşo öreceğiz.modelin aslında bu kısım dikdörtgendi ama ben baktım örerken çok sıkacak,biraz ördükten sonra yanlardan kesmeye başlatıp,üçgene çevirdim.o kulak gibi kalan kısımlara da değişik bir çözüm buldum.bu uç bittikten sonra,diğer ucuda aynı şekilde örüyoruz.yalnız bu taraftaki lastik kısmı tek kat olacak.kullanırken,bu kısım diğerinin içinden geçecek.
bitmiş halini resimledim ama daha hazırlayamadım.hazır olunca yayınlarım


















4 yorum:

made in funda dedi ki...

ne güzel olmuş canım..güle güle kullan.

Adsız dedi ki...

Develop your business with rebelconsulting.

http://www.rebelconsulting.se

[url=http://www.rebelconsulting.se]Rebelconsulting[/url]

Baharcicegi dedi ki...

emegine saglik iyi günlerde kullan ögretmenim

Bucanni dedi ki...

Şekercim kesinlikle çok güzel olacak, yakında tatilsiniz değilmi. Şimdiden iyi tatiller bol dinlenmeler canım benim.