7 Eylül 2009 Pazartesi

penye bluzlara örgü makyajı

evet sevgili ziyaretçilerim,
bugün sizlere penye bluzlar için iki alternatif sunuyorum.bunları ben yapmadım,hazır almıştım amakendimizde çok kolay yapabiliriz.giymekten sıkıldığımız ya da başına kaza gelmiş tişörtleri kurtarmak için mükemmel bir fikir değil mi?en kısa zamanda evdeki penyelere buna benzer bişeyler yapmayı düşünüyorum.
örgü işlerine yavaş yavaş başladım.önce eldeki yarımları döktüm ortaya.bunları bitirmeden yeni bişey başlamamaya karar verdim.(bu kaçıncı karar:))elimde yarım bir şal,iki sıra motif yapılmış yelek niyetine başlanmış bir örgü,bolero niyetiyle başlanan minik motifler,ayrıca bir torbada ne olacağına henüz karar verilmemiş ipler.....bakalım artık nasıl olacaklar.bu yıl tatilde çok gezince konsantre olamadım yerleşik düzene.ne canım evde bir iş yapmak,ne yemek hazırlamak,ne örgü örmek istiyor.hatta ne garip çok sevdiğim bilgisayarda bile fazla zaman geçirmek istemiyorum nedense....yazdan kalma uyuşuklukmu?yoksa sonbahar depresyonu mu acaba?her mevsimin ayrı depresyonu moda oldu ya:)))aslında depresyona girecek lüksüm bile yok.bir yandan iş,bir yandan ev,bir yandan genç kız annesi olmak,gelen giden misafir,dost ,arkadaş,artı hasta anne ,baba.....hangisini boşveripte depresyona girebilirim ki?zamanım bile yok..neyse biz buna yaz uyuşukluğu diyelim.ayva gibi kepeğimi bir silkeledim mi,kim durabilirmiş benim önümde?
hadi kalın sağlıcakla




















6 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canımcım sen herşeyin üstesinden gelirsin. Bence bahar yorgunluğu zaman zaman banada oluyor. Rutin hayata geçince herşey yerine oturur. Canım bidaha ki konsere senin içinde eğlencem söööz. Ama inan benden yanada hayat hep böyle hareketli değil. Çoğu zaman evimdeyim. Gerçi evde vakit geçirmeyi de çok seviyorum. Evde zaman güzel geçiyor mesela en kısa zamanda şu pembe bluzu denemek lazım dimi çok güzel görünüyor. Ama seninde dediğin gibi önce yarım işleri halletmek lazım :) çook öptüm canım

Baharcicegi dedi ki...

güzel fikir .yeniyi almayi herkes bilir önemli olan evdekileri bu sekilde yeniden giyilebilir hale getirmek
arkadasim cok sanslisin esin et yemeklerini yapiyormus,benim esim hazir corbayi bile pisiremez malesef

makhina dedi ki...

selam canım,her ikisine de bayıldım.eline sağlık özellikle pembe olan çok çok güzel olmuş,bereketli sahurlar sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım yazıyı bağladığın son cümle süperdi yüreğine sağlık.
örnekler çok güzel bence tekstilcilerde bizlerdenmi birşeyler alıyor diye düşünüyorum:)))
paylaştığın için teşekkürler.

papatyaninguncesi dedi ki...

çok şık ve güzel olmuşlar ellerinize sağlık

sarıseker dedi ki...

Benim vefalı arkadaşım...keyifler nasıl demişsin...berbat...
Düzelecek elbet ama ne zaman bakalım...neyse sen beni boşver canım.Sen nasılsın?Resimlere ve önerine bayıldım doğrusu.Sağol.Sevgiyle öpüyorum seni.