12 Ağustos 2014 Salı

iki kot pantolondan bir yelek

kızımın giymediği iki tane kot pantolon vardı.hep kullanabilecek birilerine veririm genelde ama bu kez kendime bir yelek dikmeye karar verdim.

meşhur kalıbımı çıkardım,pantolonları parçaladım.yeleğin boyunu uzun tuttuğum için zar zor çıkardım yeleğimi ama olsun ben çok sevdim.parçaları kalıba uygun birleştirdim.arkaya kumaş yetmedi,kotun birinin kemerini kesip diktim.


ön parçanın birine model çizdim.altına renkli kumaş koyarak üstten diktim.sonra yarım cm pay bırakıp diktiğim kısmın içini kesip boşalttım ve alttaki kumaşın görünmesini sağladım.model bitince kenarlarını sürfile dikişi ile süsledim.
önden görünüş
arkadan görünüş

                                                 diğer ön,bunu da yine aynı yöntemle,alta koyu renk kot dikip,üstten                                                                        keserek yaptım.
                                                             
içine de beyaz kumaştan astar diktim.

Hiç yorum yok: