12 Haziran 2014 Perşembe

örmeden yünlerle yelek




internette görür görmez çok beğendiğim bir tekniği anladığım kadarıyla uygulamaya çalıştım.çok zevkli ve de çok güzel.işte bu tekniği burada ve burada ve burada gördüm.
bu sol ön bunun zeminin de kumaş kullandım.aslında verdiğim linkte alt ve üste sadece suda eriyen tela kullanmış.onu da deniycem ama ben bu seferlik altını kumaş kullanmak istedim.arada yünler,üstte ise suda eriyen tela.makinada 5 cm lik aralıklarla diktim.sonra oluşan kareleri bir de çapraz diktim.yıkayınca tela eriyor ve de çiçekler kalıyor.




 tersden böyle görünüyor.
 dikilmiş hali
 yıkanmış hali

2 yorum:

Noblesse dedi ki...

nette ben de görmüştüm atkıya uygulamışlardı, ellerine sağlık, çok güzel olmuş

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık geçen yıl Derya hanımın programında görmüştüm bu telayı ama biliniyormuş öncelerden:) ablam çok kullanıyor özelliklede makinada desen,arma çalıştığında altıa koyuyor.

ellerine sağlık canım yeleği sağlıkla giy. sevgiler