2 Mart 2013 Cumartesi

erkek bebeklere hırka ve şapka


hırkayı yakadan başlayarak ördüm.toplam 80 ilmek.3 sıra haraşodan sonra ilmeklerin dağılımı şöyle:
ön bant:6+ön:8+2+kol:12+2+arka:20+2+kol:12+2+ön:8+ön bant:6
her ön sırada 2 ilmek olan kısımların sağından ve solundan birer ilmek artırdım.arka sırada ilmekler olduğu gibi örülecek.koldaki ilmek 44 olunca gövdeyi beklemeye bırakıp kolları ördüm.sonra da bedeni.örgü tamamen düz örgü.bitince de önüne hazır aldığım bir aplikeyi diktim.




şapkayı da 70 ilmek başladım.bir karış düz örgü ördükten sonra aralardan ilmek azaltarak 4 parmak daha ördüm ve kestim.kenarını diktikten sonra,ilmek azaltmaya başladığım yerden büzdüm.tepeye iki ponpon taktım.ha yazmayı unutuyordum.dikmeden önce alt kenardan orta dikişe yakın yerden ilmek alarak (12 ilmek)haraşo ördüm.5 sıradan sonra kenarlarından keserek azalttım ve kestim.sonra ucuna tığla bant yaptım.bir uç diğerinin içinden geçecek şekilde yuva yapıp,düğmeyle sabitledim.






5 yorum:

seherinörgüleri dedi ki...

Her zamanki gibi harika sin ellerine saglik.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık bu ebrulilerinde yeri ayrı bir güzel sağlıkla giyilsin

comet70 dedi ki...

ellerine sağlık canım güle güle kullanılsın

Baharcicegi dedi ki...

Mankenin kiz ama olsun güzel yakismis onada
Emegine saglik canim

BAYANLARA EK İŞ dedi ki...

Merhaba, bu sene açılan www.bayanlarais.org sitesinde bayanlara iş organizasyonu çerçevesinde oluşturulan siparis.bayanlarais.org adresinde evde yaptığınız tüm el işlerinizin ücretsiz tanıtımını ve satışını yapmayı amaçlıyoruz. Verilen bu hizmet karşılığında üyelik, yayın yada satış komisyonu gibi ücretler alınmayacak, her ev hanımının 9999 ürün ekleme hakkı olacak. Sitemizde satış yapabilmenizin tek şartı kendi el emeği ürünlerinizi listelemenizdir.

Bayanlara İş organizasyonu, ev hanımlarına destek amaçlı kurulmuş bir organizasyondur. Bu organizasyona yapmış olacağınız destek ve girişimler yalnızca size değil, tüm ev hanımlarına ve el emeği işlerine önem veren herkese destek olacaktır.

NOT: Üyeliğinizi hemen başlatarak beklemeden ürün ekleyebilirsiniz. Ancak sistemin aktif destek tarihi 01.04.2013 olarak planlanmaktadır. Beklemeden ürünlerinizi listelemek için üye olun yada bizimle iletişime geçin:

siparis@bayanlarais.org