2 Ocak 2011 Pazar

rengarenk süveter


önü  ve arkayı 65 ilmek olarak maviyle başladım.iki sıra haraşodan sonra da modeli kurdum.
model:3 düz,1 dola 3 düz,ortadaki 3 ilmeği kes,3 düz 1 dola 1 düz,1 dola,3 düz,3 ünü kes,3 düz,1 dola 1 düz,1 dola şeklinde devam edip,sıra sonunu yine 3 düzle bitiriyoruz.arkalar hep ters örülecek.
her renk 4 sıra olmak üzere 6 renk ördüm ben.sonra beyaza geçip tek lastik ördüm.8 sıra sonra 1 dola 1 kes şeklinde 1 sıra ördüm.(ponpon geçirmek için)sonra yine lastiğe devam ettim.8 sıra olunca kenarlardan 4 er ilmeği yine lastik örüp,sonraki iki ilmeği düz,3.yü bu ördüğüm iki düzün üzerinden geçirerek,ilmekleri eksiltmeye başladım.tabi iki taraftan da yapıyoruz.45 ilmek kalana kadar iki yandan eksilttim ve lastik örerek kapattım.ön parçada lastiğe ilik açtım iki yandan.arka parçada ise askı ördüm.göğüs kısmına kordon ve ponpon yaptım.önünede örerken minik bir kelebek desen yaptım.sonra sı da böyle oldu işte

5 yorum:

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

çok şekerr ya ellerinize sağlık:))

*kelebekana*-* dedi ki...

kelebeği ayrı bir hava katmış ..çok güzel ..ellerin dert görmesin ..2011 de herşey gönlünden geçtiği gibi olsun ..

Adsız dedi ki...

süveterde çok şeker olmuş ama anlatımın hepsinden güzel olmuş. Çok teşekkürler canımm

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel olmuş.. rengarenk .. gök kuşağı gibi...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok tatlı buuuuu ellerine sağlık