11 Eylül 2010 Cumartesi

yazlık sarı bebek patiği

öncelikle herkesin bayramını kutluyorum.
bu patiği,bilinenin tersine tabandan değilde bilekten başlayarak ördüm.40 ilmek başlayıp düz ördükten sonra,berede olduğu gibi sıçan dişi yaptım.ortadaki 14 ilmeği burun için ayırdım.kenardaki ilmekleri beklettim.14 ilmeği örerken her arka sırada birer ilmek artırdım.tabi ajur modelini de yapıyoruz bu arada.5 model sonra şişte toplam 60 ilmek olunca 6 sıra düz örüp,sonrada tabanı için haraşo ördüm.5 sıra haraşodan sonra tabanı ve arka kısmı diktim.bileğinide dikerek sıçan dişi yaptım.eşini de aynı şekilde ördüm.ipim merserize


4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok şeker giyen ayaklarıda öpmek lazım :))

Baharcicegi dedi ki...

Ilk örgü örerken annem bu patikden ördürmüstü bana yani ilk göz agrim örgüm
Emegine saglik ,burda okullar acildi Türkiyde daha acilmadi galiba

Bucanni dedi ki...

ayy ben yerim onları :) çok sevimli olmuş çook

made in funda dedi ki...

bayramın kutlu olsun canım.sevgiler...