9 Ağustos 2010 Pazartesi

hello kitty kırmızı bebe yeleğim

evet arkadaşlar,düğünü bitirip döndüm.gençlere birde buradan mutluluklar diliyorum.gitmeden yeleğin yapılışını taslak olarak hazırlamıştım.yapmak isteyen olursa işte yapılışı

71 ilmekle başladım.5 sıra haraşodan sonra ajuru koymaya başladım.baştaki ve sondaki 6 ilmeği haraşo örmeye devam ettim.ajurumuz kolay bir ajur.
1.sıra:"1 dola 3 kez 1 dola 1 ör".bu aradaki ilmekler sıra sonuna kadar tekrarlanıyor.
2.sıra hep ters(arka yüz)
3.sıra hep düz
4.sıra hep ters
5.sıra :1. sıradan tekrar
ben iki ajuruu boydan boya yaptıktan sonra her sırda birer ajur,yanlardan azaltarak,ajura üçgen bir görünüm verdim.ajurun bittiği yerden de şemayı örmeye başladım.şema bittikten sonra da,yaka ve kol kısımlarını ayırdım.23 er ilmek omuzlara ayırıp,geri kalanı yaka için ayırdım.yakaya gelecek kısmı haraşo ördüm.
4 sıra haraşodan sonra yakayı kestim.önleri tek tek ördüm.
omuzda kalan 23 ilmeğin ilk ve son altısı yine haraşo örülecek.ortadaki ilmekler ise yine ajurlu.7 tane ajurdan sonra yine 3 sıra haraşo ördüm.haraşolar hariç ortadaki düz ilmekleri bir örüp bir artırarak ilmek sayısını 34 e çıkardım.arkanın ajur boyuna gelince ,önce tek ajurla başlayıp,her sırada artırarak yine üçgen bir görünüm elde ettim.





4 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım hoşgeldin :) bu yelekte çok şirin olacak ellerine sağlık.öpücükler...

Baharcicegi dedi ki...

Hosgeldin yeni ciftlere mutluluklar dilerim
Kayseride cok sicakmis 40 derecenin üstünde, ramazanda zorlanacaksiniz Allah yardimciniz olsun
cok sririn olmus emegine saglik

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ben nasıl görmedim bunu çok tatlı olmuş ellerine sağlık . bir bakayım arkadaşım nerelerde dedim ama tamamen benim ihmalim miş özür.

yelek çok güzel bayıldım ön kısmındaki ajur mu prinç örgümü? çok güzel durmuş.

canım hayırlı bereketli ifterlar sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

her örgünüz gibi bu da çok güzel ..googlenin görsellerinde gezinirken çok güzel bir şal modeli gördüm birde baktım sizin sitedenmiş şimdi örneği çıkarmak için hergün buralardayım ..sevgiyle kal..