21 Ekim 2009 Çarşamba

yeleğim bitmiyoooo:(((

bu aralar nazara geldim ben galiba.bir türlü,kolay kolay elimden bir iş çıkmıyor.sürekli bişeyler üretmeye alışmış olan ben yüncünün yolunu bile unuttum neredeyse.gerçi suçlu sadece ben değilim galiba.söylemesi ayıp kendime bir laptop aldım.iyi mi ettim kötümü bilmiyorum.işyerinde örgü ören ben,laptop aşkı yüzünden hiç örgü götürmez oldum.evde de bilgisayar sırası gelmiyo,bari örgü öreyim diyecek durumda kalmadı.eee peki nolacak şimdi?burası örgü bloğu.buraya da örgüden başka ne eklenir ki?günlük mü tutsam burda dermişim:))
neyse bakalım bi çare düşünecez elbet.bir de yemek bloğum var.ama garibim bi türlü güncellenemiyo ki.sahibi çok çalışkan(!)olduğu için olabilir mi acep?bir kaç yeni tarif yaptım.onları ekliycem ama genelde misafire mahcup olmayayım diye hep aynı şeyleri yapıp duruyorum.tariflerimi nasıl eklesem acaba?bu tiramisuyu okul arkadaşlarıma yaptım,tiramisu 1,bunu komşularıma yaptım,tiramisu 2,bunu da kızın arkadaşlarına,tiramisu 3 diye yayınlasam olurmu ki:)))ayyy aman bugün saçmalama modundayım galiba.bloğuma örgü bakmayana gelene,bir adet gülümseme de promosyon bugün.benim motifli yeleğim ahanda ancak bu kadar oldu.ha gayret bana......

4 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım benim sende çok alengirli bir örnek seçmişsin Allah kolaylık versin :) Ayrıca blog senin değilmi. Örgüde eklersin öpücükte kime ne. Biz gene seni izlemeye devam ederiz canımcım. çook öptüm.

Baharcicegi dedi ki...

leptopun hayirli olsun,sen oyuncagini bulmussun suclu sen degilsin arkadasim leptopun
model ugrastici belki ondan oyalamistir

made in funda dedi ki...

biter canım biter.sıkma kendini...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sevgiler canım güzel bir haftaya başlaman dileğiyle