25 Mart 2009 Çarşamba

robalı bebek yeleği

tarifini altın örgüden aldım.arkadaşımın öbür ay doğacak olan kızı için örecem kısmetse....

http://altinorgu.forumy.biz/byrlykte-orelym-f25/pembe-bebek-yeledy-robasy-sac-orgulu-t771.htm

36 ilmek başladım. ipim nako vizyon beyaz. 4 numara şiş kullanıyorum. 4 haroşa sırası örüyoruz. yeleğin ön kısmı olacak burası. düğme dikilen tarafı.şimdi saç örgüsüne başlıyoruz. 3 ilmek haroşa + 2 ilmek ters + 9 ilmek düz örüyoruz. ve tekrar 2 ilmek ters. bu 2 ilmekten sonra geriye donuyoruz. düzleri düz, tersleri ters, haroşa olan ilmekleri de haroşa örüyoruz. tekrar baştaki 3 ilmek haroşa + 2 ilmek düz + 9 ilmek düz + 2 ters ve 10 ilmek haroşa örüp yine geri dönüyoruz. şimdi yine 3 ilmek haroşa + 2 ilmek ters + ve üçlü saç örgüsü için yedek şiş yardımıyla ilk 3 düz ilmeği şişe alıyoruz. ikinci üç ilmeği ördükten sonra yedek şişteki ilmekleri karşı şişe takıp onları örüyoruz. ve son 3 ilmek düz olarak örüyoruz.

10+10 haroşadaki yerden ve saç örgüsündeki düz ilmeklerin sonrasindaki 2 ters ilmeklerden yapıyoruz dönüşleri. şimdi diğer tarafın burgusunu anlatmaya çalışayım. bunda da ilk 3 ilmek (düz olan yer) örülür. ikinci 3 ilmek yedek şişe alınır ama bu sefer örgünün arka tarafında bekletilir.3. 3 ilmek örüldükten sonra yedek şiştekiler karşı şişe takılır ve örülür.aynı işlemleri tekrarlıyoruz







2 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım uzunca bir arada sonra tekrar merhabalar, nasılsın, elcağızlarına sağlık örgüler süper olmuş,geriye doğru biraz gezindim neler yaptığını merak ederek, hepside iyi günlerde kullanılsınlar inşallah... sana güzel bir gün diliyorum,,, şimdilik kaçtım, sonra yine uğrarım...

dantelistan dedi ki...

robadan veya yakadan yapılan bebek örgüleri daha kullanışlı oluyor ellerine sağlık tatlım rengide pek şekermiş iyi günler